Zobacz cały wątek

Witam
W mojej P10 pojawił się problem z centralnym zamkiem, mianowicie sam się zamyka samochód.
Zamykają się tylne drzwi i przednie od strony pasażera. Drzwi kierowcy się nie zamykają muszę użyć kluczyka, nie mam na pilota.
Problem występuje raz na jakiś czas i w różnych sytuacjach tzn, raz mi się zamknęły podczas jazdy, raz gdy chciałem wejść do samochodu innym razem gdy wysiadałem z samochodu.
Nie otwiera się sam tylko zamyka.
Wiecie co może być tego przyczyną? Proszę o pomoc bo to jest bardzo irytujące
pozdrawiam
Data: Sro 04 Cze, 2008 17:18
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 25
Wyświetleń 430

 

Zobacz cały wątek

Witajcie. Mam dylemat ponieważ nie wiem na ile mam wycenić do sprzedania swoją nexię. Nexia sedan rocznik 1997 wersja GL LPG z dołożonymi elektryczymi szybami z przodu, centralnym zamkiem z pilota, oraz radiem Blaupunkt. Samochód nigdy nie bity, poza drobnymi otarciami, z przodu ma dziurke w zderzaku wielkości kurzego jajka, ale jak sie założy tablice rejestracyjną to nic nie widać. Rdzewieją tylko jedne drzwi od pasażera. Poza tym lakier bez obić w zasadzie ideał. Licznik posiada również z obrotomierzem. Przebieg 180 tyś

I teraz najgorsze ile cenic takie coś aby to pchnąć i wiadomo nie stracić na tym. Może ktoś z Was by się połakomił ??
Data: 2008-10-05, 23:02
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 31
Wyświetleń 352

Zobacz cały wątek

Od pewnego czasu mam problem z alarmem.
Jest ( a raczej powinien być ) zintegrowany z centralnym zamkiem , obecnie w pilocie dziala tylko jeden z przycisków , zamyka autko ale alarm sie nie aktywuje. Dioda od alarmu świeci światłem ciągłym , miga tylko przez chwilkę podczas zamykania drzwi. Dioda od imobilaizera działa normalnie - znaczy sie miga sobie . Syrenka alarmu piska po odłączeniu i podłączeniu akumulatora.
Nie wiem jaki to model alarmu , w papierach nie ma gwarancji , ani nic takiego .
Pytania mam dwa - jak znaleźć centralke - jak wygląda chhociaż mniej więcej ( imobilaizer znalazlem ale alarmu nie potrafie rozpoznac ) .
I czy powyższe symptomy świadczą że alarm umarł i trzeba nowy czy może trzeba coś zresetować , wyprowadzić z trybu serwisowego lub tp.
Z góry dziekuje i pozdrawiam
Data: 2008-08-13, 22:34
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 295

Zobacz cały wątek

Witam mam problem z centralnym zamkiem.mam lanosa 2001 rok 1.5 16 v.rok temu elektryk wymienil mi silownik w drzwiach kierowcy,po roku znowu sie zaciąl,wymienilem go sam,dzialalo wszytko dobrze przez tydzien a teraz są cuda.jak sie zamyka czy to pilotem i z kluczyka drzwi to wszystkie sie zamyykaja ale po 2-3 sekundach same sie otwierają.Moze ktos mial cos podobnego.czytalem gdzies ze to moze byc wina sterownika centralnego zamka,jak tak to gdzie go szukac i jak sprawdzic czy to rzeczywiscie to sie zepsulo
Data: 2008-11-10, 11:46
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 202

Zobacz cały wątek

Witam mam pytanie odnośnie tego, czy posiadacie jakies patenty, pomysły, które stosujecie podczas zimy związane chocby z centralnym zamkiem bądź elektrycznie chowaną anteną, gdyż dziś gdy złapał przymrozek otwieram drzwi z pilota i otworzyly się tylko kierowcy, za trzecim razem pozostałe się otworzyły również, poza tym antenka mi przymarzła (nie chowała się do końca) - trzeba było użyć silnej woli (ręki) i zeskrobać szronn, podsumowując chodzi mi o to czy są do tego jakieś środki (typu odmrażacze) które polecacie aby uniknąć podobnych problemów. Pozdrawiam
Data: 2008-11-17, 20:55
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 148

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam wstawiam sobie alarm z centralnym zamkiem do swojego autka. Mam 3 "niepotrzebne kabelki". Moze wiecie gdzie podpiac sygnalizacje kierynkami albo zwytlkymi swiatlami moze i na reflektorach lepszy efekt bedzie hehe to byly 2 kabelki jeden na lewa drugi na prawa strone i gdzie podpiac sie z kablem ten co ma byc do krencowek na drzwiach. Prosze o podanie miejsca i ewentualnie kolorkow kabli dzieki pozdro.



syg swietlna podepnij do swiatel awaryjnych (wypnij wtyczkie i jeden kierunek z kazdej strony i zobacz czy sie kolory pokrywaja) tzn. (we wtyczce masz 2 kable dodatnie decydujace o miganiu lewej badz prawej strony 3ech swiatel kierunku )

a kabelki krancowe cz. dzwi sa po bezpiecznikami 2 cieniutkie kable
Data: 2007-01-27, 01:40
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 274

Zobacz cały wątek

U mnie niema tego za wiele ale i tak napiszę
-Skura która jest zamontowana bardzo niechlujnie
-Obrotomierz z ekonomizerem
-Szyberdach na korbkę
-Lampy ksenonowe ( z tym że jeden żarnik o barwie/cieple 4000K drugi 6000k;/)
-Elektryczne podgrzewane lusterka
-Halogeny przeciwmgielne
-Elektryczna antena(obecnie nie działa musi poczekać do wiosny)
-Podłokietnik tylnej kanapy
-OBC I
-Auto alarm z centralnym zamkiem
- -70/-XX

-KIEROWCĘ KTÓRY O NIĄ DBA:)
Data: 04-02-2009, 22:19
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 3790

Zobacz cały wątek

Cytat: Gajos i jak tam podłączanie TBL'a, działa już alarm ? Będzie może ciąg dalszy tego tutoriala montażu ? Bo sam zamówiłem taki sam alarm tylko ze z centralnym zamkiem i mam zamiar chyba to jakoś zamontować jak dam rade



Ciąg dalszy nastąpi, ale nie wiem kiedy
Po 1 to miałem urlop i nie było mnie w W-wie.
Po 2 zmieniły mi się troszkę plany/koncepcja i będę pod to wszystko podpinał jeszcze centralny zamek (centralna + siłowniki). A jeszcze ich nie kupiłem (najprawdopodobniej zrobię to w niedzielę na Wolumenie).
Po 3 kupiłem wczoraj sobie szczeniaka i cały czas wolny poświęcam jemu i mojej dziewczynie :-)
Po 4 chcę od razu przerobić podświetlenie przełączników, nawiewów a nie mam diodek, kabli i oporników (Wolumen w niedzielę).

Tak czy inaczej na początku przyszłego tygodnia chcę sprawę zakończyć

Hahaha Ventura pewnie, że się pochwalę
Data: 2007-07-30, 13:35
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 1261

Zobacz cały wątek

Kupiłem dziś megane 1996 r., silnik 1,6, wersja RN z immobilaizerem i centralnym zamkiem. W instrukcji obsługi (WKŁ) przeczytałem, że powinienem mieć jakiś KOD. Nic takiego nie dostałem, czy można go jakoś ustalić?

Jak się dowiecie dalej kod można uzyskać tylko w ASO. Poniżej jest sporo informacji dot. uaktywniania kodu w kluczku po wymianie baterii, innych problemach z centralnym zamkiem na pilota z kluczyka. Informację te dopisałem poniewąż temat się znacznie rozrósł i odbiegł od pierwotnego pytania.

Dodano 06.04.2008
W temacie jest także link do programu, który wygeneruje kod do immo. Działanie jest potwierdzone w kilku przypadkach. (sam tez to potwierdzam- wygenerowany kod działa) - gojgien
Data: 2006-12-30, 21:46
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 381
Wyświetleń 64789

Zobacz cały wątek

Witam,
Jestem tutaj nowy, więc witam wszystkich
Od paru dni jestem posiadaczem Scenic'a 1.9 dCi i mam dwa główne - domyślam się elektroniczne problemy:

1. jak wyłączam samochód (a raczej światła) to liczniki dalej mam podświetlone, po jakimś czasie gasną, ale zauważyłem że jak operuję centralnym zamkiem to oprócz kierunkowskazów na liczniku - zapala się podświetlenie calego licznika, i gaśnie - dokladnie jak kierunkowskazy

2. nie dziala mi dmuchawa na 1/2/3 biegu ;(

Czy mógłbym prosic o pomoc? dzięki
Data: 2008-03-22, 22:56
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 289

Zobacz cały wątek

Mam juz wiązkę, ale nie od sedana niestety, tylko od Cabrio pełna razem z lustrami i centralnym zamkiem, i myślałem że będzie bez problemu bo sam wyciągałem, a tu zonk, ktoś poucinał wszystkie kable w złączu przy drzwiach, zaraz jak wchodzi do budy przy głośniku, i jest poprzerabiana.
Nie moge znaleść kabla zasilającego szyb, jest jeden czerwony ale on jest niby do centralnego zamka.
Jak ktoś ma rozpiskę całego złącza w drzwiach niech wrzuci. Chciałbym zostawić elektryczne lustra z jednej i z drugiej strony.
Data: 31-10-2007, 08:17
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 68
Wyświetleń 1852

Zobacz cały wątek

A ja mam:
- el. lusterka
- 2x el, szyby
- obrotomierz +Ekonomizer
- szyberdach manualny
- alarm z centralnym zamkiem
- felgi 15'alumy BBS + opony 195/55/15
-gałka biegów i mieszek M
-roleta tylnej szyby
-elektryczna antena
-halogeny
-przednie reflektory soczewki
-listwa pod zderzakiem przednim
-wydech styl tuningowy
- CB radio PRESIDENT
- z przodu i z tyły seryjne głośniki z Forda scorpio I
- przyciemniane szyby
- naklejka na tylnej szybie w stylu "PITBUL"
- nakładki na pedały
Data: 11-10-2007, 11:00
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 3790

Zobacz cały wątek

A może jakiś pomysł co mogło się popsuć?

Samochód trafił do warsztatu. Jutro się dowiem co się popsuło.

Okazało się, że zrobiłem spięcie przez to, że źle podłączyłem przekaźnik. A zepsuła się mała część która zarządza alarmem i centralnym zamkiem, i to ona została wymieniona.
Teraz jeździ się już dobrze i akumulator się już nie rozładowuje.

Pomimo to zamierzam w marcu sprzedać rovera, bo już mam tego dosyć, że wszystko się w nim psuje. Już i tak zapłaciłem za naprawy ponad 1,5 wartości samochodu, a mam te auto 7 miesięcy. Za dużo razy mnie zawiódł, chociaż muszę przyznać, że cudownie się nim jeździ.
Data: Wto Paź 14, 2008 08:55
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń 181

Zobacz cały wątek

Cytat: Do fiata zalecany jest olej Selena, czy duza szkode wyrzadze swojemu autu lejac mu shell helix ? Musze jeszcze dojsc do tego jaka lepkosc najlepiej wlac.

I jeszcze jedna sprawa, gdzie moge zalozyc alarm w krakowie, tak zeby ze mnie kasy nie zdarli ? Co prawda chce miec alarm wraz z centralnym zamkiem i opcja domykania szyb, macie moze pojecie o kosztach czegos takiego ?



ja u tego Pana zakładałem

bardzo miły gość, szybko zrobił i za założenie alarmu wziął 100 zł

polecam
Data: Czw 29 Sty, 2009 12:40
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 34
Wyświetleń 466

Zobacz cały wątek

Po pierwsze jeżeli w pilocie jest trymerek, to spróbuj nim dostroić pilota do alarmu. Jeżeli to nie da rezultatu, to poszukaj w necie opisu programowania pilotów do tego alarmu. Oczywiście sprawdź czy dobrze wszystko podłączyłeś. Nie pamiętam jak jest w Siliconie, ale niektóre alarmy mają dwa plusy. Na próbę podłącz tylko zasilanie i sprawdź, czy po naciśnięciu pilota pojawiają się sygnały na wyjściach kierunkowskazów, ster. centralnym zamkiem i włączania czujników dodatkowych. Na wyjściu syrenki nie musi pojawić się sygnał. Na pewno nie będzie uszkodzony przekaźnik (w nich zazwyczaj wypalają się styki, a przekaźnik słychać), rozbierz centralę i zobacz czy nie jest zalana lub zaśniedziała płytka.

PS. Jeżeli to jest stary alarm i masz do niego tylko jednego pilota, to lepiej go wyrzuć i kup coś nowszego. Nowy alarm masz za stówkę. Stary alarm to ryzyko, bo nigdy nie wiadomo kiedy padnie.
Data: 2008-07-03, 01:17
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 889

Zobacz cały wątek

Sprawdziłem przy drzwiach i jest w porządku. Chyba coś spaliłem przy skrzynce z bezpiecznikami lub gorzej sam komputer.

Oprócz tego, że nie mogę zapalić auta i alarm z centralnym zamkiem nie działa, to jeszcze odkryłem, że szyberdach i światła wewnętrzne nie działają. Podświetlenie stacyjki też nie działa. Bezpieczniki są w porządku.
Więc nie wiem co robić. Może ktoś miał podobny problem.

Zastanawiam się co dokładnie mogło się spalić. Czy muszę wymienić skrzynkę z bezpiecznikami, czy cały komputer ecu. A może tylko komputer od centralnego zamku???
Data: Pon Paź 13, 2008 18:22
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń 181

Zobacz cały wątek

Na sprzedanie mam czesci do rovera 600 (europejska wersja) takie jak:

maglownica-200zl
drzwi-kazde za 60zl(z centralnym zamkiem, kolor ciemno zielony)
zderzaki (trzeba pomalowac, poobcierane)-200zl kazdy
tarcze-40zl kazda
swiatla tylne-90zl kazde
przeguby-50zl kazdy
wachacze-50zl kazdy
szyby boczne-40zl za kazda
szyberdach kompletny szklany el.- 100zl

mam jeszcze troche innych pozostalosci z mojego rovera, prosze pytac o
czesci i skladac swoje propozycje cenowe, czesci te sa mi zbedne wiec tanio oddam, ceny sa przykladowe, moge wystawic aukcje na allegro badz umowic sie na odbior osobisty

wszystkie czesci sa uzywane ale sprawne

aha, karoserie oddalem juz na zlom wiec raczej nie mam juz do sprzedazy drobniejszych rzeczy

kontakt: 516375594 (mozna pisac smsy,dochodza z internetu)
Data: Czw Wrz 18, 2008 16:22
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 181

Zobacz cały wątek

Cytat: PLPynton, Wysłany: 23-03-2008, 14:37


w tym poscie byl schemat jak podlaczyc interfejs zamka galanta 8 generacji do standartowej centralki alarmowej. nie szkodzi ze sa tam inne kolory podane po stronie tudziez innego alarmu, idea jest w 100% ta sama.

Albo się nie rozumiemy, albo ja nie rozumiem Chodzi o to, że z mojego alarmu wychodzą tylko dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem impuls otwarcia na jednym i impuls otwarcia na drugim, a na tym schemacie wychodzi 6...

Chyba się zgubiłem...
Data: 30-06-2008, 21:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 43
Wyświetleń 1810

Zobacz cały wątek

Pako..
Ja po prostu lubię zrobić coś samemu.
Przynajmniej mam gwarancję, że będzie 100% pasować.

Póki co, odstawiłem pomysł.
Wszystko już wyspawane, muszę jeszcze tylko dopracować zamknięcia i blokady.
To nie jest takie proste. Chcę, żeby mój stelaż na koło zapasowe zamykał się razem z centralnym zamkiem na pokładzie.
Jednocześnie otwierał się łatwo, kiedy auto jest otwarte.

Tylko elektryczne rozwiązania mnie zadowalają. Jestem wymagający.
Ale dam rade, spoko.

Pozdro Żółwik
Data: 2009-01-24, 20:30
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 86
Wyświetleń 4873

Zobacz cały wątek

Witam

Mam mały problem który wyniknął wczoraj w nocy jak chwycił pierwszy mróz. A więc przestały działać kierunki oraz światła awaryjne. Po ich uruchomieniu niestety na pulpicie nie pojawiają się zielone lampki oraz kierunkowskazy się nie świecą, to samo jest z awaryjnymi. Za to podczas uzbrajania samochodu w alarm wszystkie kierunki się zapalają.

Drugi problem to jest z centralnym zamkiem , a mianowicie widać że samochód jest uzbrojony i po wciśnięciu guzika niestety samochód się nie otwiera i dopiero po otwarciu go kluczykiem samochód jest otwarty. I oczywiście mimo wszystko jest uzbrojony i muszę ponowie go "odzbrajać".

Zapewne będe musiała pojechać do elektryka ale może coś Wy mi poradzicie.
Data: 2008-11-18, 08:59
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 151

Zobacz cały wątek

Witam
Mam problem mały... szukałem ale nie znalazłem na forum więc albo źle szukałem (jeśli tak to proszę o podpowiedź, link) albo takiego tematu nie ma...
Nie zapala mi się światełko jak otwieram drzwi od strony pasażera. Wykręcałem masówki i po mojemu są w porządku - kabelki dochodzą - a światełka jak nie było tak nie ma Normalnie bym się tym nie przejął ale podłączyłem ostatnio alarm ze sterowanie centralnym zamkiem i jak wpuszczam np moja Panią to zaraz (15sekund) się drzwi zamykają i alarm uzbraja...
Gdzie szukać rozwiązania?
Muszę nowe kabelki ciągnąć od masówek? Jeśli tak to gdzie je wipiąć?
Dzięki piękne za pomoc!
Pozdrawiam!

Poprawiłem tytuł
Thomas87
Data: 2008-11-27, 23:34
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 583

Zobacz cały wątek

Cytat: czy możecie napisać dokładnie gdzie znajduje się wtyczka z instalacji do wpięcia alarmu

Cytat: Podobno w megane I w schowku było coś od alarmu



Jest tam wyłącznik alarmu który montowany był w megankach I. Alarm ten połączony był z centralnym zamkiem otwieranym poprzez podczerwień emitowaną z fabrycznego kluczyka. Było to bardzo niewygodne, gdyż trzeba było skierować kluczyk na czujnik montowany przy wewnetrznym wstecznym lusterku (w formie takiego owalu). Jak szyby przymarzły i nie było kontaktu "wzrokowego" pilota z kluczykiem, to centalnego zamka nie można było uruchomić. Ja w swojej megance od razu zlikwidowałem ten wynalazek
Data: 2009-01-15, 13:44
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 18
Wyświetleń 1069

Zobacz cały wątek

Witam

Od dawien dawna noszę się z zamiarem zainstalowaniu w accencie (96) alarmu. Właściwie alarm jest już sprawny ale pozostał problem zintegrowania go z centralnym zamkiem, który nęka mnie od przeszło pół roku. C.z był montowany fabrycznie bądź w serwisie hyundai'a - nie jestem pewien ale za taką teorią stoją oryginalne serwomechanizmy hyundai'a.
Czy wie ktoś może gdzie mogę znaleźć centralkę centralnego zamka w modelu z 1996 roku , bądź skąd centralny zamek pobiera zasilanie. Przeleciałem dzisiaj wszystkie bezpieczniki wyciągając jeden po drugim ( w wew. i zew. box'ie )i za każdym razem centralny zamek działał, jakby był podłączony do komputera pokładowego ?

Pozdrawiam Jakub
Data: 2008-10-18, 18:21
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 190

Zobacz cały wątek

Jeśli ja sobie poradziłem to każdy kto ma jakieś pojęcie o mechanice/elektronice sobie poradzi...

Z centralnym zamkiem masz schemat elektryczny - wszystko na wtyczkach. Jeśli chodzi o mechanikę trzeba przemyśleć zasadę działania zamka i tak założyć siłownik by działał jak trzeba. Jedynym problemem jak dla mnie było to, że w Maździe są linki, montaż przewidziany zazwyczaj jest do metalowych cięgien (może używam złego określenia, w każdym razie chodzi o cienkie pręty/druty).

pozdrawiam
Data: 02-05-2008, 12:46
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 1153

Zobacz cały wątek

Witam,

również mam problem z centralnym zamkiem. Otóż jak przekręcę kluczyk w zamku bagażnika, to centralny tylko czasami otwiera wszystkie drzwi i klapkę wlewu paliwa. W większości przypadków niestety nie reaguje. Natomiast przy otwieraniu/zamykaniu poprzez drzwi kierowcy słychać, że siłownik pracuje, ale na tym się kończy - każde drzwi trzeba zamykać/otwierać osobno. Co może być tego przyczyną?

I jeszcze pytanko, w którym dokładnie miejscu na poniższym zdjęciu jest cała centralka sterująca zamkiem centralnym?

Z góry dziękuje za pomoc .
Data: 2007-11-14, 14:51
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 57
Wyświetleń 2218

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam .Oglądałem stronkę , którą podał Zajcew83 i są tam bardzo ładne relingi na hard top podobne do tych na dachu (już je kiedyś widziałem na żywo)---może ktoś już je ma i podzieli się opinią --co do montażu i użyteczności.


Chcialem je dokupic ale obawiam sie ze niebeda sie zgrywac z relingami na aucie jesli widziales je na zywo czy byly one rowno w linii czy relingi z hardtopa byly wysuniete do wewnatrz badz na zewnatrz bo juz teraz niepamietem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Do Buli107
--------------
To w polsce daja "Alpha" hard topy Myslalem ze wszedzie te same "Snugtop" z centralnym zamkiem (opcja).
Widze ze autko najwyzsza polka tak trzymac
Data: Wto 19 Lut, 2008 02:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 389
Wyświetleń 31347

Zobacz cały wątek

Witam !
To obejście działa niezawodnie już od pięciu miesięcy.
Założyłem nowy alarm z centralnym zamkiem a pilota od Lukasa wożę na wszelki
wypadek gdyby po zaniku napięcia mi się uzbroił, co jak na razie ( odpukać )
się nie zdarzyło.
Załączam rysunek gniazda centralki Lukasa - myślę, że z podłączeniem
obejścia nie powinno być problemów ( kolorów przewodów niestety nie pamiętam )
Powodzenia.
Oczywiście +12V podłączyć tylko do 1 pinu (pozostawiając go równocześnie na pinie 26 ). Pinu z transmisją lepiej nie tykać bo on właśnie współpracuje z komputerem.
Data: Nie 03 Lut, 2008 14:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 26
Wyświetleń 2518

Zobacz cały wątek

W swoim aucie mam: jeden zamek niedziałający, jeden zamek wyłamany a jeden lubi się sam zamknąć (szczególnie jak kluczyki są w środku). I teraz mam do wyboru:
1. Wymienić wszystkie zamki - co daje to, że albo mam trzy kluczyki od samych zamków plus jeszcze dwa dodatkowe, ze świętym Krzysiem i pilotem to dawałoby 7 dyndadełek na jednym kluczyku.
2. Wymienić wszystkie zamki opcja numer dwa czyli wszystkie zamki i stacyjka mają ten sam kluczyk. Opcja bardziej kosztowna bo trza stacyjkę wymieniać, poza tym wolę mieć różne drzwi stacyjka.
3. Dorabianie zamka pod kluczyk.
Spotkaliście się z tą trzecia opcją? Ona odpowiada mi najbardziej. Jeszcze myślę nad centralnym zamkiem z pilota. Opyla sie taka akcja w moim staruszku?
Data: 2008-06-11, 21:47
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 205

Zobacz cały wątek

Lusterko jak ma 3 przewody to jest to lusterko tylko z fotochromem a jak ma czyba ok. 8 to jest z czujnikiem do centralnego zamka. Jak byś miał centralny zamek w kluczyku (przycisk do zamykania i otwierania na kluczyku) to byś miał w orginale lusterko z centralnym.

Co do podłączenia lusterka fotochromatycznego z centralnym zamkiem to już podłączyliśmy u kumpla. Sprawdziliśmy u mnie w orginale.

Żółty przewód - + po kluczyku
Brązowy - Masa
Siwy - Wsteczny

Reszta idzie do czujnika centralnego zamka.
Data: 2008-05-22, 09:10
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 41
Wyświetleń 1807

Zobacz cały wątek

Witam

Kupiłem Fiata Grande Punto 5d z fabrycznym centralnym zamkiem (CZ), oraz otwieraniem elektrycznym bagażnika i chciałbym doposażyć autko w zdalny sterownik, co polecacie?

Funkcje jakie ma realizować to zam/otw CZ, otw bagażnik, sygnalizacja kierunkami + syrenką.

Wstępnie wybrałem Ministra + pilot LUX + syrenka piezzoelektryczna PS-22B.
Nie chcę też żeby syrena działała za głośno, więc może jakaś inna?
Czy powyższy zestaw podejdzie pod to autko?

Jeśli tak to proszę o rozpiskę jak go zainstalować.
Z góry dziękuje.

Pozdrawiam
Marcin
Data: 2008-01-09, 12:52
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń 400

Zobacz cały wątek

Witam i mnie dopadla dolegliwosc zwiazana z centralnym zamkiem w E30. Tylko, ze najgorsze jest to iz nie mam oryginalnego centralnego poprzedni wlascicel zamontowal sobie alarm z centralnym na pilota. Problem jest nastepujacy:
Zamknalem samochod z pilota drzwi od kierowcy sie zamknely a od pasazera nie (cycek nie opadl) to postanowilem otworzyc ponownie i zamknac jeszcze raz, i tu sie zdziwilem gdyz po nacisnieciu pilota slychac ze silowniki pracuja a drzwi sie nie chca otworzyc(cycek nadal jest w pozycji zamknietej od strony kierowcy) Nie mozna nawet drzwi otworzyc od srodka ani kluczykiem bo nie idzie przekrecic kluczyka w lewa strone aby podniesc rygiel. Drzwi od pasazera zamykaja sie na kluczyk (natomiast na pilota nie slychac tylko ze silownik pracuje a rygiel jest do gory), lecz gdy otwieram z pilota auto drzwi od pasazera sie otwieraja normalnie ,a od kierowcy nadal ZONK. Panowie co to moze byc
Data: 2008-08-30, 19:31
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 343

Zobacz cały wątek

Witam wszystkim kupilem wlasnie swoje wymazone kombi i mam nastepujacy problem z centralnym zamkiem tzn dziala wszystko zamyka otwiera tylko ze jak otwieram samochod z kluczyka to zaraz sie zamyka musze przekrecic kluczy jeszcze raz dopiero otwarte to samo jak zamykam musze zamnac raz otworzy sie zamknac drugi raz i jest git o co kaman nie wiem za co sie czepic bo dziala ale musze przekrecac kluczyk dwa razy a to wk..ia strasznie macie moze jakis pomysl moze ktos mial taka sytulacje z gory dziekuje za pomoc koledzy
Data: 2008-12-30, 23:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń 211

Zobacz cały wątek

Witam.
W Primerze z 1995 r. mam problem z centralnym zamkiem. Centralny zamek zamontowany jest jeszcze fabrycznie, pilot oryginalny nissana. Mam taki problem, że pilot słabo działa, praktycznie trzeba pilotem dotknąć szyby od strony kierowcy, aby zamek zadziałał, wymieniłem w pilocie baterię myśląc że może jest ona słaba ale to nie pomaga, nie wiem jak było wcześniej bo niedawno kupiłem ten samochód i tak było od początku kiedy go nabyłem. Czy jest jakaś możliwość wzmocnienia fali czy coś takiego.
Data: Pią 23 Sty, 2009 17:54
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 193

Zobacz cały wątek

sorry nie zauważyłem dzięki

tamten temat jest zamknięty a ja nadal mam pytania

to jest mój zestaw wiązka ele szyb coupe razem z ele lusterkami i centralnym zamkiem

teraz pierwszy problem jaki napotkałem nie wiem jak ustawić mechanizmy by podeszły mi pod dziury na śrubki i pod prowadnice na szybie głowiłem się z tym 1,5h i nic

to jest widok drzwi i oryginalnych mechanizmów, a ja nie wiem jak to powinno wchodzić tam, w sumie to nie wiem, który silniczek jest lewy, który prawy
Data: 2007-08-08, 21:39
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 439

Zobacz cały wątek

Witam.Mam problem z centralnym zamkiem, a właściwie z otwarciem tylnych drzwi. Gdy otwieram kluczykiem od strony kierowcy to otwierają się tylko przednie drzwi,natomiast tylne siłowniki nie drgną. Nawet jeśli próbuję je ręcznie podnieść to nie daje rady.Wydawałoby się że siłowniki pozamarzały (było - 15 st.C). Ale na drugi dzień udało mi się ręcznie otworzyć tylne drzwi. Jednak gdy znowu otwieram kluczykiem od kierowcy to tylnych siłowników nawet nie słychać. Czyżby się przepaliły, a może jakiś bezpiecznik ??? Proszę o odpowiedź i wyrozumiałość (to mój pierwszy post).
Z góry dzięki.
Pozdr.
Data: 2009-01-07, 19:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 24
Wyświetleń 1762

Zobacz cały wątek

Cytat: Padł mi ściemniacz lampki podsufitki


Jest taka skrzyneczka przy bezpiecznikach pod kierownicą - TCU (Time Control Unit) i jej awaria jest prawdopodobnie przyczyną. Ten 'procesorek' steruje jeszcze ogrzewaniem tylnej szyby, centralnym zamkiem, pilotem i może jeszcze czymś tam. W zależności od dokładnego okresu produkcji, wyposażenia oraz regionu przeznaczenia, było tego kilka odmian. Także jakbyś gdzieś dostał używkę, ale o niezgodnych oznaczeniach to nie montuj, bo bałaganu można narobić.
Data: Sob 08 Mar, 2008 20:41
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 262

Zobacz cały wątek

sterowanie centralnym zamkiem jest jednoprzewodowe, tzn wejscie sterownika zwarte do masy - zamykanie, "wiszace" (niepodlaczone) - otwieranie. dokladnie nie pamietam czy nie jest czasem odwrotnie, ale to łatwo sprawdzic. Sterownik zamka ma dwa takie wejscia, z drzwi lewych przednich i drzwi prawych przednich. numery wyprowadzen sterownika: czujnik drzwi przednich lewych - 4, czujnik drzwi przednich prawych - 5, wyjscie silnikow zamykania i otwierania- 14-15, masa - 16, reczny wylacznik sterowania -8 (u mnie niema tego wlacznika), zasilanie - 11. zeby podlaczyc sterowanie z alarmu to trzeba przciac jeden z przewodow czujnikow drzwiowych i podlaczyc do nich prosty uklad z 2 malych przkaznikow - moge podrzucic schemat jak bedziesz zainteresowany. te przekazniki sa sterowane sygnalami otwierania i zamykania z alarmu. uklad dziala juz ponad 2 lata bez zastrzeżen w mojej almerce.
Data: Nie 06 Kwi, 2008 22:09
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 9
Wyświetleń 340

Zobacz cały wątek

Witam,
takie krotkie pytanko, kiedys ktos zamonotwal ( jakaś firma ) alarmik u mnie w Megane ( 2000r 1.4 16V ) i tak ejst to alarm SEOpodobno calkiem niezły tylko nikt nie podpioł wysterowania centralnym zamkiem i musze raz zamykac guzikiem z kluczyka a potem zalączac alarm. Dotarlem do schematu tego modelu alarmu i ma on wysterowanie masą centralnego, czy szpece z jakiegos powodu nie podpieli tego czy poprostu z lenistwa ? czy jesli wysteruje oryginalny centralny alarmem nie bnędzie się to jakoś kłócić z immo lub czymś innym ? A druga sprawa jakie kabelki podaja wysterowanie zamknij/otwórz ( chodzi o kolor ) i czy z guziczka da sie je dorwać bo podobno Megane ma wysterowanie również masą jak moj alarm.

Z góry dzięki !
Pozdrawiam.
Data: 2009-01-06, 15:35
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 139

Zobacz cały wątek

Witam forumowiczów,

Przeszukując bazę postów Techniczne -> Elektryka -> Astra G -> nie znalazłem pomocy wiec zakładam nowy temat.

Mianowicie chodzi Astre G 1,6 16V 1998 Kombi (wersja Elegance), i problem z centralnym zamkiem, otóż:

- tuz po zamknięciu drzwi (z pilota) nie gasną kierunkowskazy, dopiero po ponownym otwarciu drzwi (chodzi o fizyczne otwarcie) lub przekręceniu wyłącznika świateł mijania, kierunkowskazy gasną.
Próbowałem również zamknąć auto z kluczyka w zamku aby nie używać pilota ale problem jest ten sam, zapalają się kierunki i nie gasną, dopóki nie otworze drzwi lub nie przekręcę świateł.

Sprawdzałem bezpieczniki i wszystkie sa OK.

Moze ktorys z was mial podobny problem, prosze o pomoc również na mila priv m_jasek@o2.pl

thx
Data: 2009-01-24, 14:36
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 67

Zobacz cały wątek

Hej,
Mam problem z centralnym zamkiem (chyba?!) Nie mozna za pomoca klucza ani pilota zamknac/otworzyc samochodu. "Sygnalizacja kierunkowskazami" informujaca o zamknieciu lub otwarciu samochodu nie dziala. Zamykanie drzwi za pomoca klucza, zamka tylko drzwi od strony kierowcy ;-( Wewnatrz przycisk "zamkykania/otwierania" drzwi na panelu kierowcy, rozniez nie dziala.

Aha. Bezpieczniki sa wporzo.

W ASO powiedzieli, ze chyba to awaria ... BCM, a nowy kosztuje ".... duzo .... " Gwarancja sie skonczyla ;-(

Jakie sugestie?

Pozdrawiam

M
Data: Sro 24 Wrz, 2008 19:19
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 202

Zobacz cały wątek

A centralnym zamkiem steruje? Jak posiada zasilanie +12V to pewnie padła ci masa puszczona do alarmu... Kontrolka "zasila się" masą poprzez obwody bo mało prądu żre, reszta nie rusza. Ale może też być sam alarm. Może na chwilę odłączyć akumulator?(reset). potem zaczał bym od spr czy alarm nie wlazł w tryb serwisowy, bezpieczników, tych na wiązce do alarmu również, mas.

Dodam tylko, że jam mniemam sprawdziłeś działanie OBU pilotów:)

jak byś chciał mam pdf-a z instrukcją do tytan 4.
Data: 2009-02-05, 21:42
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń 90

Zobacz cały wątek

a ja mam lepszą zagadkę. wczoraj dopiero zauważyłem w moim (n16 1.5 po fl) że wogóle się nie pali kontrolka od immo (nats). ani w pozycji zapłon, ani podczas uruchamiania. wszystko działa bez zarzutu tylko brak tej kontrolki. i teraz tak sobie myślę czy to tylko żarówka się przepaliła czy może jakimś dziwnym trafem u mnie nie ma NATS, choć to wydawało by się mało prawdopodobne gdyż był on fabrycznie montowany we wszystkich modelach razem z centralnym zamkiem (choć zawsze istnieje możliwość że ktoś to kiedyś odłączył:)).
Data: Nie 25 Sty, 2009 13:57
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 19
Wyświetleń 607

Zobacz cały wątek

Witam.
mam problem z centralnym zamkiem tzn:
zamykając auto kluczykiem od strony kierowcy, drzwi od strony pasażera pozostają otwarte(nie świeci dioda w tapicerce)!!! A gdy otwieram samochód otwierają się wszystkie drzwi!!!
golf jest 3 drzwiowy bez alarmu z seryjną centralką obsługiwaną tylko kluczykiem bez pilota.
ostatnio coś mu się stało i działał normalnie przez kilka godzin(dioda świeciła)
nie wiem co było tego przyczyną???

błagam o pomoc!!! z góry dzięki. pozdrawiam
Data: Sob Sty 31, 2009 22:42
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 25

Zobacz cały wątek

ja chcialem tez kupic ten skladany kluczyk za 239 (http://moto.allegro.pl/item327513456_kluczyk_scyzoryk_ford_focus_nowy.html) ale dowiadywalem sie w ASO ze jest ich kilka rodzajow (oznakowanych kropkami roznego koloru) i nie kazdy da sie zaprogramowac do mojej foki, wiec wole wydac 280 (plus programowanie i dociecie, ale minus rabat) i miec pewnosc ze bedzie pasowal i dzialal

w sluzbowce przyzwyczailem sie do skladanego kluczyka i teraz ten grot w foce mi wadzi, a do tego chce miec dwa kluczyki obslugujace alarm (ten drugi kluczyk ktory dostalem jak odbieralem auto nie ma klawiszy do sterowania centralnym zamkiem, wiec tez nie steruje alarmem) wiec jest podwojny argument aby dorobic

Pozdro,
Mayak
Data: Sro 09 Kwi, 2008 21:33
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 15
Wyświetleń 808

Zobacz cały wątek

Na sprzedanie mam czesci do rovera 600 (europejska wersja) takie jak:

maglownica-200zl
drzwi-kazde za 60zl(z centralnym zamkiem, kolor ciemno zielony)
zderzaki (trzeba pomalowac, poobcierane)-200zl kazdy
tarcze-40zl kazda
swiatla tylne-90zl kazde
przeguby-50zl kazdy
wachacze-50zl kazdy
szyby boczne-40zl za kazda

mam jeszcze troche innych pozostalosci z mojego rovera, prosze pytac
czesci moge wystawic na allegro badz umowic sie na odbior osobisty

kontakt: 516375594 (mozna pisac smsy,dochodza z internetu)
Data: Sro Wrz 10, 2008 11:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 3
Wyświetleń 184

Zobacz cały wątek

Witam serdecznie
Kila dni temu w Chryslerze Stratusie padł mi jedyny pilot jaki miałem który sterował Centralnym Zamkiem i przy okazji odcinał Immo. Czy ktoś z kolegów podejmie się odcięcia immo bez potrzeby transportu auta, na zasadzie wysyłki ECU oraz body?
Pozostaje jeszcze inne pytanie.
Czy po zmianie puszki centralnego zamka wraz z pilotem oraz body niezbędna będzie też wymiana Ecu ??
Koledzy proszę o pomoc
Odwiedziłem już kilku "magików", którzy snuli piękne teorie na temat odcięcia immo w Chryslerach na zasadzie zrobimy dodatkowy przycisk jak w Fiacie, który bedzie odpinał immo, albo nie chcemy body wyslij tylko sterownik, to coś dolutujemy i będzie chodziło więc jak to słyszałem przerażony wybiegałem z warsztatu.
Nie jestem żadnym fachowcem na elektronice trochę się znam ale nie na tyle aby rozwalać immo więc proszę o pomoc
Data: w 13 Paź 2008, 07:31
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń 300

Zobacz cały wątek

Mam FFIIPL (po liftingu) z niemiec od wczoraj (piekny, wspanialy, szybki, cudowny)
1. I u mnie nie pala sie swiatla w pozycji zero na zapalonym silniku. Czy mozna to jakos wlaczyc????
2. Do tej pory nie zapalila mi sie kontrolka swiec zarowych nawet na ulamek sekundy???? Czy to dobrze????
3. Czy moj samochod ma alarm? Przy zamykaniu centralnym zamkiem migaja migacze kilka razy i caly czas miga kropka pomiedzy zegarami na znaczkiem "i".

dziekuje za pomoc

hubert
Data: Sro 10 Gru, 2008 21:53
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 106

Zobacz cały wątek

Cytat: pracuje Ci teraz tylko PCM i TCM, BCM już nie Np. jak miałeś błędy w AZC


Rany, Dublo2, ja jestem nowicjuszem, zatem te skróty są dla mnie całkowicie niezrozumiałe.
Czas się poddać i poszukać jakiegoś dobrego elektromechanika.
Ale po kolei. Radyjko "kradnie" ok. 1A, zostaje jeszcze ok.1,3-1,5A.
Po wyjęciu bezp. nr 27 i 28 - po kilku chwilach (ok20,30s)spadło na wyświetlaczu do 0,00. Bezpiecznik nr 28 odpowiada w moim egzemplarzu za centralny zamek, no i pewnie za coś tam jeszcze, a skoro jestem przy centralnym - gdzie znajduje się centrum dowodzenia centralnym zamkiem?
Kończę by nie zamęczać Was, poddaję się.
Jeszcze ewentualna prośba - po co i jak się robi "kluczykowanie", bo dotąd nie znałem tego pojęcia? Jeżeli były te tematy już gdzieś wałkowane - aby nie zaśmiecać wdzięczny bym był o odp. na PW.
Pozdrawiam
Data: 2008-05-27, 22:00
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 17
Wyświetleń 757

Zobacz cały wątek

Mam takie pyatnko kupilem używana stacyjke z orginalnym kluczykiem i pilotem w jednym ale okazało sie ze moja stara stacyjka jest dobra i mam dwa kluczyki jeden od mojej astry drugi od tej drugiej stacyjki mam pytanie czy wie ktos może czy da sie zestroic pilot ten kupny z moim centralnym zamkiem ?? czy jest cos takiego możliwe?? powtarzam że ten pilot z którym chciałbym zestroić moj centralny zamek jest używany i napewno jest tam cos zakodowane bo jest od innego centralnego zamka z góry dziekuje
Data: Czw Sty 29, 2009 15:54
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 127

Zobacz cały wątek

Witam! mam problem z centralnym zamkiem od strony kierowcy. na pilota zamek normalnie zamyka się i otwiera. gdy jest zamknięty, drzwi są zablokwane i wszystko jest ok. ale gdy wejdę do samochodu i zamknę od środka (tym kluczykiem na drzwiach na panelu od sterowania szybami) wszystkie rygielki się chowają a po chwili z powrotem odbija do góry ten od strony kierowcy co może być tego przyczyną? wilgoć? latem nie miałem takich problemów ale pamiętam że tamtej zimy też miałem czasem podobne problemy
Data: Pon 29 Gru, 08 21:58
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 151

Zobacz cały wątek

Cytat: Teraz w ASO najczęściej montują już alarmy podpięte do szyny CAN; nie trzeba kombinowac z kabelkami do lampki/przełączników w drzwiach no i jest pełna integracja z siecią pokładową ( np. domykanie szyb, itp... ).



Wszystko o czym piszecie to bardzo cenne i ciekawe informacje.

Jak odbiorę samochód to zobaczę, czy mam to, na czym mi najbardziej zależy, czyli czy uzbrajany alarm zamknie samochód (drzwi centralnym zamkiem) - to jest dla mnie najważniejsze, żeby nie musieć wiele razy w ciągu dnia grzebać kluczykliem w zamku drzwi.
Data: Pią 26 Wrz, 08 09:32
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 229

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam,
Mam problem z centralnym zamkiem w klapie bagażnika. Silniczek nie ma mocy aby pociągnąć zamek, ponoć padły w nim szczotki czy coś takiego. Nie wiecie gdzie mogę dostać taki silniczek czy też cały siłownik? Byłem w jednym punkcie w Lublinie ale facet nie miał nic co by pasowało. Na allegro znalazłem jedynie do rovera 400 i 600 myślicie ze będzie pasować? A może siłownik od hondy civic jest taki sam?
Pozdrawiam



Skąd pewność że to wina szczotek czy czego tam jeszcze? Silniczek się odzywa? Jeśli nie, stawiam na wiązkę kabli w tylnej klapie, norma w R200 po kilku latach eksploatacji.
Data: Pią Lis 14, 2008 21:35
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 11
Wyświetleń 181

Zobacz cały wątek

A ja chcialem napisac, ze roch_27 to najprawdziwszy mitsumaniak z krwi i kości!

Nie bede mu kadził jakie to ma zajebiste auto, bo - pomimo trzeszczacej
rozpórki kielichów, problemów z centralnym zamkiem, brakiem funkcjonującego
delimitera marne 180km/h, konwencjonalnymi reflektorami H4 czy tam H7 - ma!

Ale pokadzimy troche jego osobie, bo na niego zawsze można liczyć. Banalne, ale
prawdziwe - dziekuję za pomoc o stosunkowo późnej godzinie.

No i udowodnił, że ma dobre hamulce w VeRze

PS.
rochu, wedle zobowiązań przysłowiowa "flacha" Cie dopadnie

Pozdr.
Data: 18-11-2008, 23:36
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 375
Wyświetleń 24043

Zobacz cały wątek

Cytat: Nie bede mu kadził jakie to ma zajebiste auto, bo - pomimo trzeszczacej
rozpórki kielichów, problemów z centralnym zamkiem, brakiem funkcjonującego
delimitera marne 180km/h, konwencjonalnymi reflektorami H4 czy tam H7 - ma!

sprawa z rozpórką ma się następująco - montowałem ją pod obciążeniem a powinno się zakładać na podnośniku Dlatego tak sobie od czasu do czasu trzeszczy.
Problemów z centralem już nie mam i nie miałem jak byłeś w P-niu tylko Ci o nich wspominałem- zresztą na forum też
Delimiter - też o tym pisałem, że czekam na nowy.
A co do reflektorów to są ori - jak na razie

pozdro
Data: 20-11-2008, 15:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 375
Wyświetleń 24043

Zobacz cały wątek

Cytat: Mam FFIIPL (po liftingu) z niemiec od wczoraj (piekny, wspanialy, szybki, cudowny)
1. I u mnie nie pala sie swiatla w pozycji zero na zapalonym silniku. Czy mozna to jakos wlaczyc????
2. Do tej pory nie zapalila mi sie kontrolka swiec zarowych nawet na ulamek sekundy???? Czy to dobrze????
3. Czy moj samochod ma alarm? Przy zamykaniu centralnym zamkiem migaja migacze kilka razy i caly czas miga kropka pomiedzy zegarami na znaczkiem "i".

dziekuje za pomoc

hubert



Ad 2. Powinna choć na mikrosekundę się zapalić, może masz to samo co jeden kolega

Ad 3. Tak mają wszystkie "niemcy". Raczej nie masz alarmu. Niemcy rzadko instalują coś ponad standardowe wyposarzenie. Podnieś maskę i poszukaj koło silnika syreny, jestem przekonany że nie masz, a jak nie masz - to i alarmu brak.
Data: Czw 11 Gru, 2008 09:46
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 106

Zobacz cały wątek

Witam.
Mam problem z centralnym zamkiem w octavi combi asv 2002, a mianowicie mam kluczyk bez pilota i po wlożeniu kluczyka w zamek i przekręceniu zeby sie otworzył cały czas sie zamyka i po przytrzymaniu w pozycji otwieranie otwierają sie 4szyby.Trzeba przekręcac kluczyk w klamce i jednocześnie otwierać drzwi bo odrazu sie zamyka.Jak sie wsiądzie do środka na panelu drzwiowym naciśnięcie odblokowania drzwi powoduje na chwile odblokowanie i od razu wszystkie 4 drzwi się blokuje.
Po podpięciu vaga błąd tylnej klapy,zwarcie do masy,po skasowniu dalej to samo błędu brak.
Może ktos tak miał i wie co może byc przyczyną.
Data: Pią 06 Lut, 09 17:21
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 67

Zobacz cały wątek

Witam
Mam problem z centralnym zamkiem problem polega na tym, że gdy zamykam kluczykiem np. drzwi od strony kierowcy to zamykają się wszystkie oprócz drzwi od strony pasażera i gdy zamykam drzwi od strony pasażera to analogicznie zamykają się wszystkie drzwi za wyjątkiem drzwi od strony kierowcy co może być przyczyną takiego działania centralnego zamka.Drugi problem polega na tym, że gdy zamykam szybę od strony pasażera to gdy dojdzie do końca to z powrotem się otwiera co może być przyczyną takiego działania a może jeden z drugim problemem mają coś wspólnego. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Data: 21-01-2009, 07:53
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 52

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam Mam wielki problem w moim E320 01rok jak chcem otworzyc auto z pilota to kierunki migaja ale centralny zamek sie nie otwiera słychac jakies delikatne syczenie i nic . Prosze o pomoc. Dzieki



pewnie ktorys waz od podcisnienia sterujacego centralnym zamkiem sie zsunal i nie ma "pneumatyki" zeby otworzyc zamki...wydaje mi sie ze wlasnie na to wskazuje owo syczenie...u mnie tez syczalo jak mi sie jeden waz od pneumatycznego sterowania poziomem swiecenia lamp wypial...
Data: 2009-01-10, 17:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 127

Zobacz cały wątek

Witam, mam problem z centralnym zamkiem, mianowicie nie działa, zamknłem samochód normalnie z pilota, za 2 godzinki otworzyć się nie chciał, otworzyłem z kluczyka, centralny nie działa - otworzyły się tylko drzwi kierowcy. na drugim pilocie też nie działa, bezpiecznik sprawdzony i ok, przy zaykaniu i otweraniu słychać charakterstyczny dzwięk centralnego ale nie działa, wszystkie drzwi musze otwierać recznie, ale najdziwniejsze jest to że bagażnik się wcale nie chce otworzyć, dziwne, w czym może być problem? jest to cari 1,9 did z 2001 roku
Data: 20-12-2008, 14:12
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 430

Zobacz cały wątek

To ja bym proponował wywalić całkowicie starego pilota. Wywalić sterowanie centralnym zamkiem , kupić nowy sterownik centralnego , z nowymi pilotami,
ja mam coś takiego , STEROWNIK C. ZAMKA PILOT-KLUCZYK
czyli Pilota + Kluczyk . Nie musisz więc nosić osobno skoro Tobie to przeszkadza.
Zmieścisz się w 120zł. Cena chyba nie jest kosmiczna. No a fajna rzecz. U mnie sie sprawdza
Podłączenie jest łatwe , albo pod centralke, albo pod kable od drzwi kierowcy.
Pozdro
Data: 28-01-2007, 23:59
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 40
Wyświetleń 2488

Zobacz cały wątek

Witam mam problem z centralnym zamkiem tzn. przy zamykaniu pilotem muszę czynność tę powtórzyć 40/50 razy zanim zamknie całkowicie , odrazu dodam , że potem otwiera się prawidłowo nawet po dwóch dniach . Pompka jest sprawna bo zagłówki i bagażnik działają normalnie. Podejrzewam ,że to problem z jakowymś przekaźnikiem bo pomka przy zamykaniu włącza się tylko na sekundę , albo i wcale. Stąd ta ilość załączeń trzeba "zrobić ciśnienie" . Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o radę
Data: 2009-01-07, 17:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 208

Zobacz cały wątek

Witam
Dostałem taki sam model Audi A4. Problem jest z centralnym zamkiem, po odłączeniu akumulatora z samochodu przestał działać centralny. W samochodzie były takie błędy:
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym
różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY

1367 Wyłączenie pompy centralnego zamka
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
955 Kluczyk 1
przekroczona wartość adaptacji

Wszystko wykasowane, centralny z zamka i pilota zamyka tylko drzwi kierowcy i lewe tylne. Otwierają się tylko drzwi kierowcy, tylne już nie i po tym wszystkim pojawia się błąd 1367.
Nie rozbierałem jeszcze tapicerki by dostać się do pompy centralnego, mam pytanie co uważacie że jest uwalone.
Data: w 22 Sty 2009, 00:40
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 571

Zobacz cały wątek

Cytat:Blokada nie ma nic wspólnego.Muszisz dokladniej opisać problem.Zamykasz auto pilotem czy przekręcając kluczyk?Co do zdjęcia tapicerki to można ją zdjąć na zamkniętych drzwiach.Jak potrafisz na otwartych to na zamkniętych też sobie poradzisz.Jak nie potrafisz na otwartych to jedź do fachowca



Witam ma alarm z osobnym pilotem który steruje centralnym zamkiem i alarmem,od dłuższego czasu nie używam kluczyka oryginalnego.
Więc kiedy otwieram auto z pilota alarmu migacze mi zamrugają czyli alarm się rozbroił ale centrala nie otwiera wsadzam kluczyk oryginalny do zamka i otworzy mi drzwi kierowcy ale co 10 raz nie otworzy reszty drzwi więc sterownie przenich drzwi mi siadło pewnie nie wiem czy jest jakaś wkłądka którą się wymienia ale przypominam tylne drzwi po wielokrotnych próbach sie nie otwierają wogule......
Data: w 27 Sty 2009, 23:21
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 4
Wyświetleń 161

Zobacz cały wątek

Cytat: Witajcie
Mam problem z centralnym zamkiem , rano otwarłem auto i więcej nie dało się zamknąć.Sprawdzałem bezpieczniki i wydaje się że są w porządku .jak przekręcam kluczykiem to słychać jak centralka pracuje ,ale żaden siłownik nie zamyka drzwi,można zamknąć tylko ręcznie.
Pomocy !!!



Otwórz lewe drzwi, zdejmij gumę zabezpieczającą wiązkę między słupkiem a drzwiami, weż dwa szpikulce/śrubokręty lub kombinerki - wyciągnij wtyczkę (delikatnie bo możesz wepchnąć gniazdo do słupka a wtedy trzeba zdjąć boczek) i sprawdz połączenia. Jeśli nie pomoże daj znać.
W ostateczności zanim wyciągniesz wtyczkę z wiązka poruszaj nią i sprawdz czy się poprawi i zobacz czy centralny działa przy otwartych drzwiach.
Data: 06-03-2007, 10:41
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 1063

Zobacz cały wątek

jak za tą kase to polecam tylko i wyłącznie peugeota 205 miałem z paroma do czynienia autka naprawde miały ba nawet mają dobre silniki (równiez diesel) co do blachy to drudno znaleść jakiś skorodowany model gdyż blacha jest ocynkowana co w tamtych czasach żadko się zdażało ,jak chcesz mały silnik to 1.1 albo 1.4 mniejszych chyba nie było, no i jeśli chodzi o wyposażenie to jest różnie możesz trafić na wersje z ABS,wspomaganiem, el. szybami centralnym zamkiem a nawet klimą lecz często jest tak że tylko mają centralny zamek i wspomaganie :/ a co do zawieszenia to jest dość trwałe jak na nasze drogi ,pozatym autko jest ładne jak na tamte czasy niektórym po dziś bardzo się podoba

http://www.allegro.pl/item488891903_peu ... 4_gaz.html
http://www.allegro.pl/item494159834_peugot_205.html
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6509565
Data: 29.11.2008 (So) 18:20
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń 369

Zobacz cały wątek

Witam!
Pytanie do posiadaczy samochodu (FFII) wyposażonego w alarm Clifford Logica CAN. Gdzie montowana jest centralka alarmu? W jaki sposób łączona jest centralka z centralnym zamkiem i gdzie się on znajduje?

Dzisiaj ten alarm dał mi popalić ... całkowicie sfiksował - nie chce się załączać (nie świeci przycisk serwisowy) ani z przycisku w pilocie ani za pomocą dźwigni w klamce (od wewnątrz).
W czasie jazdy zamek centralny jak dał się zamknąć to potrafił kilka razy otworzyć się i zamknąć (na zmianę) i zostać np. w pozycji zamkniętej.

Wie ktoś co może być grane?
Alarm uszkodzony czy zamek?
Data: Nie 21 Gru, 2008 20:03
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 58

Zobacz cały wątek

Witam wszystkich i pozdrawiam. Mam problem z centralnym zamkiem i prawym lusterkiem. Gdy otwieram auto za pomocą pilota otwierają się wszystkie drzwi oprócz przednich prawych i w tych samych drzwiach nie działa mi regulacja i ogrzewanie lusterka. Gdy używam kluczyka wszystkie drzwi otwierają się normalnie. Sprawdziłem już przewody między drzwiami i karoserią i wydają się być w porządku. Czytałem kilka postów i parę osób miało też podobne problemy. Może ktoś podpowiedzieć mi gdzie można w miarę tanio kupić moduł komfortu i ile takie coś kosztuje.
Data: Sro 21 Sty, 09 15:07
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 136

Zobacz cały wątek

Witam

Najpierw szybka prośba o pomoc.
Zablokowały mi się prawe tylne drzwi w zafirze. Nie da się ich wogóle otworzyć, ani od środka oni z zewnątrz. Centralnym zamkiem nie otworzę wogóle (tak jakby siłownik nie działał) ale również jak od środką otworzę "przycisk" i próbuję klamką to nic to nie daje - drzwi jak zaspawane.
Autem wjechałem do ciepłego garażu na całą noc bo myślałem że może linka zamarzła lub coś ale to nic nie daje.

Oprócz tego w drzwiach nie działa elektryczna szyba, a jeden z bezpieczników cały czas jest przepalony. Jutro sprawdzę od czego on jest bo dopiero zasysam "sam naprawiam" a tam jest opis bezpieczników.

Jak ktoś wie jak otworzyć te drzwi to proszę o podpowiedz.

dzieki
Data: Pon Gru 15, 2008 22:02
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 8
Wyświetleń 283

Zobacz cały wątek

Witam, mam problem z centralnym zamkiem (peugeot 307)
Zaczęło się od tego, że wysypałem BSI
Następnie dostałem czysty wsadzik do tego BSI, przy pomocy lexi dokodowałem immo, szyby, lusterka itp.
Auto już pali i prawie wszystko jest ok.
Niestety w lexi nigdzie nie mogę znaleźć kodowania centralnego zamka.
Czy żeczywiście nie ma tej opcji czy źle szukam???
I jeszcze jedno, czy da się dokodować starego (oryginalnego) pilota do czystego BSI, czy trzeba kupić nowego pilota?
Data: w 24 Lis 2008, 21:42
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 219

Zobacz cały wątek

Witam, mam swoją Almerę od 2 lat i w tym roku postanowiłem w niego coś zainwestować, zrobiłem konserwację teraz myślę jeszcze o alarmie i o regulacji drzwi.

Od kiedy kupiłem auto drzwi kierowcy były opadnięte, do kogo jechać ? do blacharza ? i domyślam się że konieczne będzie odkręcenie śrub trzymających drzwi ? poza tym od kiedy go kupiłem mam drobne problemy z centralnym zamkiem, nie mam pilota, zawsze był otwierany kluczykiem, gdy otwieram go od strony kierowcy i wyjmę klucz zwykle zamyka się znowu, muszę szybko, od razu po otwarciu otwierać drzwi klamką żeby wejść, gdzie z tym jechać ? planuję założenie alarmu, czy instalatorzy alarmu poradzili by sobie od razu z tym problemem?
Data: Nie 10 Sie, 2008 17:47
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 2
Wyświetleń 223

Zobacz cały wątek

Witam

Kupiłem w komisie swojego Focusa z kompletem kluczyków tzn. jeden taki jak u wszystkich tzn. immobilizer, sterowanie centralnym zamkiem i otwieraniem klapy tylnej.
Drugi zapasowy wygląda natomiast tak (kliknij na obrazek żeby powiększyć):

Niby nic nadzwyczajnego, ale....
1. ma inny wzór wycięć niż kluczyk główny
2. kluczykiem zapasowym można bez problemu zamknąć samochód
3. tu największy szok.... kluczykiem zapasowym NIE można otworzyć żadnego zamka, ani odpalić foki

Jak to możliwe, że kluczykiem zapasowym można zamknąć samochód, a nie można go otworzyć ??
Czy spotkał się ktoś z Was z czymś podobnym?
Data: Czw 17 Lip, 2008 07:32
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 14
Wyświetleń 613

Zobacz cały wątek

Wielu użytkowników skarżyło się na rozwalające się zawieszki itp w kluczykach, ja miałem to samo. Chcę podzielić się z wami jak wykombinowałem sobie kluczyki typu scyzoryk:
-przy okazji zakupu centralki do sterowania centralnym zamkiem w zestawie były dwa piloty typu scyzoryk
-rozwalony kluczyk ogołociłem z gumy tak że został tylko plastik z którego wystawał czip immo
-bez problemu wyjąłem czip immo o wkleiłem go do nowego pilota typu scyzoryk w miejsce do tego celu przeznaczone, jak się rozpołowi pilota to widać to miejsce
-stary oryginalny grot oczyściłem z plastiku i doszlifowałem końcówkę tak aby pasowała w gniazdo mocowania grota w scyzoryku
- grot wkleiłem na dwuskładnikowy klej

i tak oto mam dwa kluczyki i piloty w jednym typu scyzoryk za free - działa wszystko, wygoda i funkcjonalność

groty typowe dla mitsubischi można kupić na allegro za 10 zł ale odradzam nie trzymają wymiarów więc nie można ich dociąć w punkcie dorabiania kluczy - przerabiałem temat
Data: 22-11-2008, 16:06
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 5
Wyświetleń 472

Zobacz cały wątek

Witam.
Do zaoferowania mam profesjonalne alarmy samochodowe wraz z montażem oraz inne zabezpieczenia (antynapady, odcięcia itp.). Alarmy takich firm jak Predator, Centurion, Frontline Xp. Są to alarmy z atestami, nie można ich kupić na allegro ani na żadnym bazarze, sprzedawane są tylko i wyłącznie zakładom montującym zabezpieczenia. Przykładowy zestaw alarmowy posiada: 2 piloty ze zmiennym kodem, odcięcie jednego obwodu elektrycznego, sterowanie centralnym zamkiem, możliwość sterowania domykaniem szyb (kanał dodatkowy), syrenkę z własnym zasilaniem, czujniki ultradźwiękowe na ruch w kabinie. Cena takiego zestawu z montażem to 400 pln. Przykładowe fotki pilotów:

Alarmy tylko i wyłącznie z montażem.

Ponadto montuje centralne zamki , czujniki parkowania, wygłuszanie drzwi, montaż Car Audio i wiele innych. Istnieje możliwość samego montażu własnych zabezpieczeń oraz innych urządzeń. Generalnie większość rzeczy związanych z elektryką. Zainteresowanych proszę o kontakt na pw, lub gg: 2317131.
Data: 2008-12-28, 19:09
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 133

Zobacz cały wątek

Cytat:nie wiem co to było... ale fakt.. w lecie nie było miłe... Chyba welur...
Ale dla "świeżych" kierowców nie polecam... W lecie silnik się przegrzewał... W zimie czasem z. centralny nie chciał działać... Czasem hamulce się przegrzewały i płyn wyciekał z opon... Ale i tak lubiłam ten samochód.. Dużo miejsca w nim jest...



Skoro był centralny zamek, to musiały być też welurowe siedzenia i szyberdach - tak to wtedy Ford kompletował.

Potwierdzam kłopoty z zamarzającym centralnym zamkiem. Silnik w moim samochodzie nigdy przez 16 lat się nie przegrzał, nigdy też nie miałem żadnych problemów z hamulcami. Klocki hamulcowe z przodu starczają mi na jakieś 50 tys km, tarcze co drugą wymianę klocków, tylne okładziny i cylinderki wymieniłem po 150 tys (cylinderki tylko dlatego, że były tanie, bo jeszcze nie ciekły)
Najgorszym problemem Escorta jest korozja. Rdzewieją od spodu podłużnice pod bagażnikiem i miejsce mocowania belki tylnego zawieszenia - tak, że samochód z wierzchu jest jeszcze ładny, a w rzeczywistości nadaje się na złom, bo nie ma tego jak naprawić. Podobno to samo dzieje się w starych Fiestach - dlatego odradzam.
Data: So lis 03, 2007 17:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 605
Wyświetleń 9744

Zobacz cały wątek

Witam wszystkich i liczę na pomoc autko to jeep grand cherokee 2004 2,7 crd
nie miałem pilotów do wysterowania zamków iwec wziołem sie za podpięcie nowego alarmu z modulem sterowania centralnym zamkiem
wiec tak spędziłem całą sobote i co wymodziłem mianowicie wpiołem się pod przyciski w panelu sterowania pasażera i ok centtralny dział czujnik otwarci drzwi podpiolem się w lampkę pod noganmi kierowcy całą resztę standardowo wszystko działa ale mam problem nie wiem czy to przez nową instalacje czy przez jakiś padnięty bezpiecznik ale teraz nie dziala mi sygnalizacja otwarci drzw tz nie zaswiecają sie owe lampki jak równiez n ie pokazuje mi na panelu na podsówfitce ale tak jest tylko z przednimi drzwiami iinie mam postojówek gdzie moga byc pezpieczniki odpowiedzialne z to i czy moze to byc wina ze wpiołem sie w panel z centralnym ??
a jak uruchomic fabryczny alarm bo wyłaczyłem go przekręcając kluczyk w zamku kierowcy gdzie on się wogóle znajduje ?? centraka oczywiście
Pozdrawiam
Data: 2008-03-10, 09:02
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 1780

Zobacz cały wątek

Cytat: robert2005, awiacek, to raczej nie CAN. Na 99% brakuje Ci tzw. sygnału "S" w kostce podłączonej do instalacji samochodu ( na złączce A jest to pin 4- connection for ignition key-controlled on and off ( S-contact ) ) . Opisowo jest to taki sygnał, który przy wyjętym kluczyku ma wartość 0V, po włożeniu kluczyka do stacyjki ( bez przekręcania ) ma 0V, po przekręceniu kluczyka ( nawet bez zapłonu ) ma +12V, w czasie jazdy ma wartość +12V, po wyłączeniu silnika ( bez wyjmowania kluczyka ) ma + 12V i w momencie wyjęcia kluczyka zmienia się spowrotem na 0V ( i potem od nowa wg opisu ). Ten sam sygnał steruje m.in lampką wnętrza tj. po otwarciu samochodu i zamknięciu drzwi światełko ciągle się pali i gaśnie w momencie przekręcenia kluczyka; potem po wyłaczeniu kluczyka światełko się nie zapala, ale wystarczy wyjąć kluczyk i masz jasno... To samo z centralnym zamkiem zamykanym z pilota, dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki centralny nie reaguje na przyciski pilota...
A teraz do rzeczy masz dwie opcje, albo spinasz na krótko ten 4 pin z +12 i radio gra tak jak teraz tyle, że nie wyłącza się po godzinie,
albo znajdujesz ( ty, albo elektryk ) kabelek z sygnałem "S" ( jest to dosyć łatwe, wystarczy sprawdzić "na macanta", który przekaźnik pstryka przy wyjęciu kluczyka ze stacyjki i podpiąć się pod jego styk ) i radyjko będzie się włączać po przekręceniu kluczyka i wyłączać przy jego wyjęciu ze stacyjki.



podłanczałem pod pin 4 +12v i po godzinie sie wyłancza to nie to
Data: Sro 04 Lut, 09 22:11
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 20
Wyświetleń 280

Zobacz cały wątek

Witam sprzedałem swojego sedana i -
dzisiaj kupiłem nową bawarke jest to BMW E36 323i M52B25 COUPE W pełnym M-Techniku z października 97 roku - wersja po pełnym liftingu

Wyposażenie

Pakiet M-Technik :

- kolor - Avusblau metallic z palety M3
- czarna podsufitka, (czarne lampki, czarne rączki i czarne osłonki od słońca)
- progi z przetłoczeniem,
- lampy tył,
- kierunkowskazy
- listwy boczne (szerokie) ///M
- zderzak przód
- zderzak tył,
- skórzana kierownica ///M obszyta 3 kolorową nicią
- skórzana gałka ///M
- zawieszenie -20mm,
- itd)

El szyby
El lusterka + podgrzewane
Fotele sportsize 5 stopni regulacji - podgrzewane dwu stopniowo (pół skóra-Alkantra)
ABS
ASC - kontrola trakcji
Wspomaganie
Alarm BMW
Halogeny
Wersja dla nie palących
Regulacja kierownicy
Lampki pod nogami
Centralny zamek z domykaniem szyb
podgrzewane dysze spryskiwaczy
podgrzewane zamki
lusterko elektro-fotochromatyczne z centralnym zamkiem
alu 16' 5 szt
Klimatronik
komputer (będzie MAX niedługo) już jest
podświetlanie pod osłonkami od słońca
podświetlanie pod nogami
podłokietnik
AIR BAG 4x
radio BMW BUSSINES+zmieniarka BMW
4 kluczyki
i wiele wiele więcej.

Jutro wysprzątam i strzele konkretną sesje.
Data: 2007-09-26, 19:52
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 317
Wyświetleń 14905

Zobacz cały wątek

Witam wszystkich i liczę na pomoc autko to jeep grand cherokee 2004 2,7 crd
nie miałem pilotów do wysterowania zamków iwec wziołem sie za podpięcie nowego alarmu z modulem sterowania centralnym zamkiem
wiec tak spędziłem całą sobote i co wymodziłem mianowicie wpiołem się pod przyciski w panelu sterowania pasażera i ok centtralny dział czujnik otwarci drzwi podpiolem się w lampkę pod noganmi kierowcy całą resztę standardowo wszystko działa ale mam problem nie wiem czy to przez nową instalacje czy przez jakiś padnięty bezpiecznik ale teraz nie dziala mi sygnalizacja otwarci drzw tz nie zaswiecają sie owe lampki jak równiez n ie pokazuje mi na panelu na podsówfitce ale tak jest tylko z przednimi drzwiami iinie mam postojówek gdzie moga byc pezpieczniki odpowiedzialne z to i czy moze to byc wina ze wpiołem sie w panel z centralnym ??
a jak uruchomic fabryczny alarm bo wyłaczyłem go przekręcając kluczyk w zamku kierowcy gdzie on się wogóle znajduje ?? centraka oczywiście
Pozdrawiam
Data: 2008-03-10, 08:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 10
Wyświetleń 355

Zobacz cały wątek

powiem tak
chyba kazdy kto cokolwiek zrobil w elektronice w aucie jest w stanie zabezpieczyc przewody itp

powiedz mi jaki jest problem wpiac "alarm" do auta
zasilanie jakies czujniki dodatkowe pozniej czujniki otwarcia drzwi maski klapy wszystko plug&play nie ma zadnych problemow przynajmniej dla mnie
chcialem sie dowiedziec gdzies szukac przewodow przez ktore ww "alarm" bedzie mogl sterowac centralnym zamkiem

robisz mi prelekcje jakbym byl tepy jak but i nie wiedzial gdzie w moim aucie jest akumlator

i wbrew twojej teorii fachowcow ktorych robote widzialem niejednokrotnie montaz mojego alarmu zostal lepiej i staranniej przeprowadzony niz np w serwisie SEATA gdzie siostrze zakladali alarm
gdy zobaczylem ta elektrownie ktora zostala pociagnieta i hamsko poklejone szkota to mi sie odechcialo

Moja teoria jest taka
troche samozaparcia i pewnosci zdobytej na forach czy artykulach w ostatecznosci na schematach elektrycznych wystarczy zeby zalozyc sobie takie cos jak alarm czy cokolwiek innego. Nie mam zaufania do mechanikow czy elektrykow bo to sa druciarze
kiedys juz dawno padla mi elektryka w VW i to co zrobil mi elektryk w aucie nadawalo sie do opisania w gazecie oryginalna instalacje zastapil swoja

mniejsza o to
alarm zalozony
centralny podlaczony i jakos nic mi sie w instalacji nie zepsulo
a gwarantuje sobie ze wszystko jest ok i zadnych klockow nie bedzie

teraz zabiore sie za modul ktory trzeba podlaczyc pod modul komfortu aby domykaly sie szyby i dach

dzieki ci za takie rady
to jest forum internetowe i tu sie szuka rad typu jak dokonac a nie zeby uslyszec jedz do fachowca
Data: 2007-11-20, 11:02
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 12
Wyświetleń 367

Zobacz cały wątek

Witam!
Posiadam autko jak w temacie, dokładnie wyprodukowane w lipcu 2004 czy ono jest na CAN, nie z każdym sterownikiem mi się VAG łączy?
Interfejs mam VIAKEN , mam jeszcze BMW E46 z którym na carsoft połączenie śmiga dobrze. Natomiast z Seata z czytać mogę silnik,radio,klimę,abs. Bardzo mi zalezy by połączyc się z centralnym zamkiem i alarmem fabrycznym, czujki ultradzwiekowe są w aucie, przycisk tez na słupku lecz martwy(ten od wyłączania monitorowania wnętrza)- a alarm jest uśpiony.Zamek centralny rygluje podwójnie (wszystkie drzwi na raz + klapa) więc tu gra, dioda sie zapala po zamknieciu, jak drugi raz nacisne zamknij to dioda gaśnie. Nie grzeja mi lusterka- reszta działa.
Po podłączeniu do modułu komfortu wyświetlił mi się taki komunikat:
Saturday, 06 December 2008, 11:51:22
VAG-COM Version: Release 409.0-US
Control Module Part Number: 1C0 959 799 E
Component and/or Version: 2U KomfortgerĂĄt HLO 0003
Software Coding: 00067
Work Shop Code: WSC 06441
Additional Info: 1C1959801A B9 Tőrsteuer.FS KLO 0202
Additional Info: 1C1959802A B9 Tőrsteuer.BF KLO 0202
2 Faults Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation
01044 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate
Nie znam niestety niemieckiego ale podejrzewam że komfort jest żle zakodowany.
Proszę o porady co moze być powodem, jak sobie z tym poradzić, no i oczywiscie gdzie szukać modułu komfortu (pod kierownica czy jak w paskach pod dywanem u kierowcy?)
Data: w 08 Gru 2008, 18:30
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 6
Wyświetleń 335

Zobacz cały wątek

Witam,

prosze o Wasze komentarze odnosnie funkcjonowania w sx4 autoalarmu i centralnego zamka. Otoz moj alarm zalozony w aso wydaje sie pracowac blednie:

1. Zamkniecie drzwi od srodka przyciskiem blokady wszystkich drzwi (lewa konsola przy oknie) przy nieprzekreconym kluczyku powoduje zamkniecie drzwi oraz uruchomienie alarmu.Funkcja blokady zamkow dziala prawidlowo tylko wowczas gdy przed jej uruchomieniem zostanie przekrecony kluczyk w stacyjce. Zupelny bezsens.

2. Przy otwieraniu w systemie bezkluczykowym nie ma mozliwosci otworzenia tylko drzwi pasazera/bagaznika gdyz drzwi owszem , otwieraja sie ale alarm zaczyna wyc. Funkcja ta dziala tylko przy drzwiac kierowcy lub przy 2krotnym przycisnieciu i otworzeniu sie wszystkich drzwi na raz. Jeszcze wiekszy bezsens i niewygoda.

Po dzisiejszej wizycie w aso jestesmy zfrustrowani , probowano nam wmowic ze to jest prawidlowe dzialanie i we wszystkich sx4 montuja taki sam alarm. Kazano nam pstrykac zawsze 2 razy i blokowac drzwi od srodka zawsze przy przekreconej stacyjce. Nie dalismy za wygrana, beda probowali jeszcze to "naprawiac".
Moim zdaniem zalozono alarm niekompatybilny z centralnym zamkiem i bezkluczykowym systemem otwierania drzwi.
Czekam na Wasze opinie.
Data: Pią 17 Paź, 2008 17:19
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 21
Wyświetleń 442

Zobacz cały wątek

Witam Właśnie składam moją astre ma zaspawane klamki...

pierwsza rada nie kupuj siłowników z giełdy czy allegro. Jedz na szrot i wymontuj z jakiegoś kadeta czy czegoś innego z centralnym zamkiem siłowniki z tylnej klapy lub wlewu paliwa.
Są dużo mocniejsze i na silniczku elektrycznym a te z allegro przeskakują chyba na zasadzie elektro magnesu. Efekt taki że na tych mocnych siłownikach praktycznie nie ma szans na zablokowanie cięgna
Zamontuj je na cięgna z wewnętrznego otwierania(łatwy dostęp)

kup sterownik 2 kanałowy jeśli chcesz same drzwi lub 3-4 jeśli też maski
Wyprowadź kabel do zasilania centralki na zewnątrz auta np. gdzieś pod tylni zderzak(2 baterie 9volt zmostkowane i drzwi otwarte. możesz też w takiej sytuacji podpiąć się do innego aku.

Co do padniętego akumulatora. Jeśli będziesz miał za mało prądu na odpalenie auta(przekręcenie rozrusznika) i tak wystarczy go dla siłowników więc ten problem jest czysto teoretyczny

Jeśli drzwi otwierają się w miare lekko nic nie trzeba przerabiać bo uszczelka sama je odciska na wystarczającą odległość ( w innym przypadku przeklep blachę od uszczelki obok zamka, ale z wyczuciem i najlepiej na założonej uszczelce)

Co do Kodeksu drogowego.

Nie istnieje przepis zabraniający zdjęcia klamek zewnętrznych.
Argumenty dla policjanta.

Auto przeszło przegląd na zaspawanych klamkach...
Wiele nowoczesnych samochodów zaraz po ruszeniu zatrzaskuje wszystkie zamki i nie można się dostać do auta od zewnątrz.

I ostatni sposób wyrobić sobie odpowiedni dokument od rzeczoznawcy samochodowego na modyfikację w samochodzie Koszt ok 200 pln(tyle kolega płacił za hamulce z cc do malucha) W tej sprawie jestem w trakcie załatwiania dam znać co wyszło Ale jeśli jest papier od rzeczoznawcy to policjant już może tylko zabrać dowód za co innego:):)
Data: 20 Sierpień 2008, 18:24
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 45
Wyświetleń 3256

Zobacz cały wątek

No to zaczynamy;

podstawa do tego zeby to funkcjonowalo jest ze mamy w samochodzie tzw. "komfortschliessung"
Sorry, nie mam pojecia jak to na polski przetlumaczyc
Sprawdzic mozna to w bardzo prosty sposob;
otwieramy szybe kierowcy
zamykamy drzwi
wsadzamy klucz w drzwi kierowcy,
zamykamy normalnie auto, przekrecajac kluczem w prawa strone,poczym przekrecamy klucz jeszce bardziej w prawo i trzymamy go w tej pozycji - szyba powinna sie zamknac.
Jezeli szyba sie zamknela (klucz musimy podczas zamykania caly czas trzymac w prawo przekrecony) to nasze auto posiada "komfortschliessung", i mozemy sobie zbudowac zamykanie drzwi przez pilota w kluczu.

Modul sterujacy centralnym zamkiem jest po prawej stronie "w nogach" pasazera. (tam gdzie Calibra i Vectra mialy Motronic-a)

Wymontowujemy tem modul i otwieramy.
Wszystkie elektroniczne czesci wlutowujemy wedlug planu , i wzmacniamy wszystko klejem na goraco przed wibracjami.
Zamykamy modul, montujemy spowrotem w aucie - i gotowe.

Po na cisnieciu na pilota w celu zamkniecia auta szyby sa zamykane automatycznie.
Ja mam to u siebie zamontowane od 1,5 roku, i dziala niezawodnie.
Kosztowalo mnie to wszystko ok 2 Euro na czesci i godzinka spokojnej roboty.

Jak macie jeszcze jakies pytania to pytac.

Tutaj jeszcze raz ten sam plan z polskimi oznaczeniami kolorow kabli.

SirAdam
Data: Czw 26 Sty, 2006 12:15
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 158
Wyświetleń 21454

Zobacz cały wątek

witam wszystkich
Mam na sprzedaż Nissana Primere P11 2,0 SLX TD

z roku 1998
z przebiegiem 234000km.
Auto wyposażone w:
* klimatyzację,
* ABS,
* 4 poduszki powietrzne (kierowca, pasażer, fotele przednie),
* seryjny alarm wraz z centralnym zamkiem sterowanym z pilota,
* wspomaganie kierownicy,
* regulowana kolumna kierownicy,
* 4 elektrycznie otwierane szyby,
* elektryczne podgrzewane lusterka,
* elektryczne regulowane przednie reflektory,
* światła przeciwmgielne,
* seryjne radio i zmieniarka płyt cd na 6 kompaktów Grundig.
* ogólny serwis wykonany przy 232tys. km,
* komplety rozrząd został wymieniony przy 210tys. km,
* auto obecnie na zimówkach + kpl. opon letnich(8 opon w bdb stanie),
* ważny przegląd techniczny-ÖAMTC.

Zadbany, bezwypadkowy, ekonomiczny, garażowany, nie palone w środku.
W ciągłej eksploatacji.
Stan techniczny i wizualny bardzo dobry.
Auto do opłat-komplet papierów potrzebnych do zarejestrowania.
Auto godne uwagi.
Cena 12500 PLN do negocjacji
Więcej informacji pod nr tel bądź na maila.
Data: Nie 25 Sty, 2009 13:48
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 244

Zobacz cały wątek

Cytat: Witam i proszę o pomoc
Dzisiaj coś mi się porobiło z centralnym zamkiem ,wcześniej działał taż nie do końca dobrze
ale dziś już całkiem odmówił posłuszeństwa.
Wcześniej niby zamykał ładnie ale jak jak chciałem przekręcić kluczyk w pion i wyjąć z zamka
to się otwierały wszystkie drzwi ,ratowałem się w ten sposób że cofałem kluczyk do pionu delikatnie do momentu kiedy mogłem wyjąć kluczyk i zamki się nie otworzyły.Dzisiaj całkiem się coś namieszało bo od kierowcy niby zamyka ale bardzo ciężko z oporem otwiera natomiast w ogóle nie otwiera pozostałych drzwi. Dziwne jest to że przełącznik przy hamulcu ręcznym otwiera i zamyka jak w nowym samochodzie.

Z góry dzięki za odpowiedź



Ja też miałem takie objawy, zdjąłem tapicerkę z drzwi (z tych co szfankował zamek) pooglądałem wszystko i doszedłem do wniosku że trzeba wyregulować cięgło od wkładki do zamka - przy zamku zapinane jest na blaszany zatrzask (tu trzeba wpiąć cięgło w odpowiedniej pozycji). Po za tym w kostce przewodu od wkłądki zamka odlutowany był jeden przewodzik od sterowania - wlutowałem go spowrotem. Teraz działa wszystko jak z fabryki.
Data: 07-09-2008, 09:23
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 13
Wyświetleń 1123

Zobacz cały wątek

Witam wszystkich i liczę na pomoc autko to jeep grand cherokee 2004 2,7 crd
nie miałem pilotów do wysterowania zamków iwec wziołem sie za podpięcie nowego alarmu z modulem sterowania centralnym zamkiem
wiec tak spędziłem całą sobote i co wymodziłem mianowicie wpiołem się pod przyciski w panelu sterowania pasażera i ok centtralny dział czujnik otwarci drzwi podpiolem się w lampkę pod noganmi kierowcy całą resztę standardowo wszystko działa ale mam problem nie wiem czy to przez nową instalacje czy przez jakiś padnięty bezpiecznik ale teraz nie dziala mi sygnalizacja otwarci drzw tz nie zaswiecają sie owe lampki jak równiez n ie pokazuje mi na panelu na podsówfitce ale tak jest tylko z przednimi drzwiami iinie mam postojówek gdzie moga byc pezpieczniki odpowiedzialne z to i czy moze to byc wina ze wpiołem sie w panel z centralnym ??
a jak uruchomic fabryczny alarm bo wyłaczyłem go przekręcając kluczyk w zamku kierowcy gdzie on się wogóle znajduje ?? centraka oczywiście
Pozdrawiam
Data: 2008-03-10, 08:05
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 29
Wyświetleń 1633

Zobacz cały wątek

Sprzedam Hondę CRX ED9 88r.

Najlepiej komuś na części, ale tylko w całości bo nie mam czasu, gdyż wyjeżdżam

Co jest z Hondą - bez przeglądu, bez ubezpieczenia ale w pełni legalna - tyle, że nie opłacana.

Silnik - rozwalona panewka - rozkręcony - trza kupić panewki i dać wał do szlifu - reszta jest oki - u nas na śląsku koszt około 500zł

W aucie 100km temu (bo tyle przejechałem od wzięcia jej od mechanika) - wymienione zostały wszystkie gumy w tylnim zawieszeniu (koszt około 1000zł), wymienione zostały amortyzatory + sprężyny przód i tył, jest sprawna instalacja gazowa, ma ładne felgi z tym, że jedna do naprawy, autoalarm z centralnym zamkiem na pilota, elektryczne szyby, lusterka i szyberdach.

W tym temacie widać felgi na ostatniej fotce - z tym, że bez założonych dekielków

W razie czego odpowiem na każde pyytanie pytać tutaj, na maila, gg 2356643 lub tel 880454362,

Cena jak mnie interesuje to 3500zł można się dogadać.

Odbiór ze względów oczywistych tylko osobisty z Bytomia. Auta stoii na parkingu strzeżonym i można się dogadać aby stało tam nadal

Do sprzedania również to co w tym wątku
Data: 2006-08-19, 10:16
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 307

Zobacz cały wątek

od kilku dni nawiedzają nas ostre mrozy, mam pytanie w jaki sposób Wy-forumowicze zabezpieczacie swoje auta przed mrozami z racji tego ze moje autko zazwyczaj garazuje pod chmurką(rzadko w garazu choć też się zdarza) chciałbym dowiedzieć sie o sposobach walki z mrozami, obecne mrozy spowodowały już małe zniszczenia w mojej astrze mianowicie rano o 9,30 termometr w aucie pokazywał -17 stopni(nie wiem ile był w nocy) ale zamarzl mi płyn zimowy od spryskiwaczy w węzyku(w zbiorniczku nie zamarzł ale był aż gęsty od zimna)-podnioslem maskę by zobaczyc co i jak i wężyk popękal i połamał się jak solone paluszki, wiec do odwilży raczej nie bede miał spryskiwania szyb na domiar złego od zimna złamał mi sie ten plastik od zasłony przeciwsłonecznej gdy chciałem ją opuscić-plastiki kruszą sie w astrze strasznie przy takich niskich temp.-trzeba uważać.
prewencyjnie chciałem dzis na noc zabrać akumulator do domu ale nie wiem jakie będą tego konsekwencje, mam centralny zamek i wlew paliwa zamykany razem z centralnym zamkiem i jestem ciekaw czy bez akumulatora otworze-zamknę auto no i co najcenniejsze czy zamknie się wlew paliwa (pewnie sie nie zamknie bez prądu)
a czy jak zamkne auto i dopiero wtedy odłącze akumulator to zostanie zamknięte czy sie samo otworzy gdy go odłącze nie mam pojęcia w tej sprawie-nigdy nie próbowałem więc nie wiem co sie stanie.
macie jakieś sprawdzone sposoby na mrozy czy dolewacie jakieś dodatki do paliwa przy takich mrozach
pozdrawiam
Data: Pon Sty 05, 2009 21:34
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 37
Wyświetleń 2350

Zobacz cały wątek

Witam

Kupiłem Scenica 98r. z Austrii, auto generalnie ok, i technicznie już prawie go doprowadziłem do ładu.
Martwi mnie jednak problem z kluczykami, a wygląda to tak:
mam 1 kluczyk którym steruję centralnym zamkiem (na podczerwień) i przekręcam stacyjkę i niby jest ok.
Niestety ten kluczyk pasuje tylko do stacyjki, bo zamków drzwi i bagażnika ręcznie nie da się nim otworzyć, a na siłe się boję żeby nie złamać jedynego kluczyka.
Pytanie moje czy da się dorobić taki kluczyk i za ile (szukałem na forum ale poza konkretem że w ASO za 600zł nic innego nie było), no i drugie pytanie, co jest grane że ten niby jedyny oryginalny kluczyk pasuje do stacyjki a do innych zamków nie, czy można przypuszczać że wszystkie zamki są zepsute, albo zostały z jakiegoś powodu wymienione na inne do których może kluczyka nie dostałem.
Może da się jakoś sprawdzić czy zamki w drzwiach i stacyjce mają taki sam zamek (wzór kluczyka)
Do Helmuta dzwonił nie będę bo nie wiem czy go znajdę w austrii, a do ASO mam daleko bo mieszkam na wygwizdowie, można coś na to poradzić ?
Data: 2007-11-02, 21:22
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 382

Zobacz cały wątek

Witam -mam problem Megi 96 rok z alarmem fabrycznym Cobra , CZ , otwieraniem na podczerwień z kluczyka - i kluczyk nie działa ,czytałem że mogę uruchomić auto specjalnym kodem - oki , ale czy mogę w tym stanie otworzyć auto kluczykiem /zamek/ czy alarm nie będzie wył a jeśli to jak i gdzie go wyłączyć -zapasowy kluczyk też nie działa /baterie nowe/ pomóżcie bo jutro muszę wyjechać .pozdrawiam/od jakiegoś czasu miałem kłopot z centralnym zamkiem od strony pasażera nie zawsze odbijał ,kluczyk przy sprawdzeniu na cyfrówce miga/... a może ktoś wie do czego służy mały kluczyk z numerem VR7 CEA - może coś związanego z alarmem- nadal stoję, za kod w Lesznie chcą 80 pln żdzierstwo!!!!
Macie jakiś pomysł nadal stoję ,19.09.2007 ...

Już wymiękam- proszę o sprostowanie jeśli robię coś żle:

1.Mam kod
2.włączam zapłon
3. przycisk do CZ i wprowadzam 1 cyfrę ....itd do czwartej
4 i.....d..a nie odpala czy jest to wina COBRY ..czy już nie wiem czego to już prawie tydzień stoi
Data: 2007-09-15, 18:58
 
Wątek: Zobacz temat
Wyświetleń 217

Zobacz cały wątek

Ja mam alarm bo mi centralnym zamkiem steruje i nie musze z kluczyka drzwi otwierac , takze mysle ze alarm jest przydatny.

Prawda jesli chodzi o alarmy jest taka, ze wszystkie firmowe to sa faktycznie do niczego (mam na mysli sposob zamontowania, bo to jest masowka).
Jak zakladalem alarm u siebie to bylem w jednym warsztacie, ktory do tanich nie nalezy ale faktycznie jeden alarm zakladali mi ponad 12 godz. Auto bylo niemal cale rozebrane, wiazki kabli od alarmu w jednym kolorze, aby nie bylo wiadomo ktory od czego, sam alarm pozbawiony znakow firmowych gleboko ukryty, do tego przekazniki sterujace odcieciami tez poukrywane. Masa kabli, duzo roboty, kazdy samochod robiony indywidualnie, lub wg. wskazowek wlasciciela. Na koniec dostalem odreczna dokumentacje co, gdzie i jak, aby w przypadku awari w przyszlosci wiedziec gdzie czego szukac.
Na poczatku myslalem ze faktycznie chlopak, ktory to robi ma cene zaporowa bo chce jaknajwiecej zarobic ale jak zobaczylem co zrobil to doznalem szoku.
Pozniej z kazdym samochodem juz jezdzilem do niego i bede jezdzil bo chlopak wie co robi. On prywatnie mial Passata i mowil ze z Passatem to ma dopiero problem, ciagle komus sie podobal, takze woz byl pozbawiony zamkow aby lamakiem nie mozna bylo nic zrobic. Wszystko w elektronice z zmiennymi kodami itd, w srodku przed odpaleniem tez jakies kombinacje w stylu zlapania recznego, wcisniecia przycisku plus cos tak jeszcze z kierunkowskazem w lewo czy jakos tak.
Data: Sro 17 Gru, 08 19:50
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 30
Wyświetleń 697

Zobacz cały wątek

Cytat: Może ktoś mi powie jak najłatwiej się dostać do kabelka który idzie od czujników w drzwiach służącym do uruchamiania lampki. Wydaje mi się że kabelki z obu drzwi łączą sie w jeden tylko gdzie on przebiega ?? najbardziej by mi odpowiadało w okolicy skrzynki bezpieczników:P pozdro



Witam.

W Astrze F jest to szary kabelek i najlepiej go dorwać w lewym słupku, czyli blisko bezpieczników. Gdy drzwi zostaną otwarte, pojawia się w nim masa.
W tym miejscu można znaleźć również przewody potrzebne do montażu autoalarmu, czyli odcięcie zasilania pompki paliwa (gruby niebiesko-czerwony), oświetlenia bagażnika (nie pamiętam koloru) i sterowania centralnym zamkiem (cienkie kable, zamykanie brązowo-czerwony, otwieranie brązowo-biały, sterowanie masą, ale wygodniej jest odkręcić schowek i tam połączyć). Zasilania i kierunki pod kierownicą.

Pozdrawiam.
P.S. Sorki za długi okres od ostatniego postu, ale może się komuś przydać.
Data: 27 Październik 2007, 20:21
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 7
Wyświetleń 271

Zobacz cały wątek

Cytat: Widziałem poloneza z elektryką szyb, centralnym zamkiem i klimą


to musial byc wielki rarytas. jak podjechales takim na potupanke na wichurze to laski az popuszczaly z wrazenia

mój tatuś takiego miał rocznik 94, silnik 1.4 16V MPI od Rovera - 103KM w wyposażeniu elektryka szyb, lusterek, klima, alufelgi chyba 14" (pierdolonez seryjnie latał na 13"), szyberdach, dokładka przedniego zderzaka, dokładka tylnego zderzaka, spojler pod szybą tylną, spojler nad tylną szybą, owiewki HEKO, szeroka listwa na drzwiach, końcówka układu wydechowego z polerowanej stali (która po roku zaczęła rdzewieć), halogeny przednie... ale wspomagania kierownicy nie było, bo przy tym silniku się nie mieściła pompa pod maską

kolor - jaśniutka pistacja metalic

zderzaki, grill i dolny spojler tylnej klapy miał jak ten poldek:

górny spojler to tak jak owiewki, firmy HEKO...

a drugiego identyko jak nasz miał wspólnik mojego ojca... wyglądał jak ten:

tylko wyposażenie jak u nas i dodatkowo spojler i owiewki HEKO...

śmiechowe auta kupiłbym takiego pierdolonezika gdybym miał troszkę kaski...
Data: 5 Styczeń 2009, 02:04
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 16
Wyświetleń 136

Zobacz cały wątek

Witam. Mam do sprzedania pieknego Rovera 220 Sdi, z silnikiem diesla. Auto 5 - drzwiowe ze 105 konnym silnikiem. Mala masa, potezna moc. Predkosc maksymalna 190 km/h. Spalanie jak to w dieslu na trasie 4.5 l w miescie 5.5 l. ropy Auto posiadam od wrzesnia 2007 roku. Jestem z niego bardzo zadowolony. Zakupilem go za 10 tys zl. Praktycznie nic w niego nie wkladalem, poza nowym akumulatorem i oponami na zime. Auto widac ze bylo kiedys walniete z prawej strony, niestety nie znam historii tego auta. Na prawych nadkolach wchodzi rdza. I to wszystko z tego co jest w nim do zrobienia... Niestety z braku czasu nie oddalem go do lakiernika. Moim zdaniem liczy sie stan mechaniczy, a jest on bardzo dobry. Od zakupu zrobilem nim 45 tys. km. Nigdy mnie nie zawiodl. Objechalem cale Niemcy i Holandie. Auto od samego poczatku uzywam tylko w Holandii gdzie mieszkam, czyli na swietnych drogach. Samochod posiada lekko pekniety przedni zderzak, jak na zdjeciu (niestety zahaczylem zajaczka). Ale do lakierowania, lub do wymiany. Nowy zderzak w tym kolorze kosztuje 180 zl. Samochod posiada hak i wazny przeglad do 2 lipca 2009r. Obecnie jest na oponach zimowych. Niestety letnie posiadam w Polsce. Na wyposazeniu: - elektryczne przednie szyby - elektryczne lusterka - elektryczny szyberdach - wspomaganie kierownicy - alarm z centralnym zamkiem na pilota - komplet dwoch kluczykow i dwoch pilotow - poduszka powietrzna - immobilizer - na fotelach imitacja brazowej skory (niezle sie to prezentuje) - alufelgi na oponach zimowych - hak - halogeny przeciwmgielne - mp3 Samochod przebywa razem ze mna w Holandii. Cena jaka mnie interesuje to 7500 zl. Auto jest zarejestrowane w Polsce i posiada wazne OC
Kontakt tylko na meila.
Auto mozna zobaczyc na
Data: Sro Sty 07, 2009 20:39
 
Wątek: Zobacz temat
Odpowiedzi: 1
Wyświetleń 175